Veel gestelde vragen

 

Op deze pagina vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen.
Staat uw vraag hier niet bij of is het antwoord niet geheel duidelijk?
Neem dan telefonisch contact op via 088-888 7202 en onze medewerkers staan u direct te woord.

 

 

 

 

 

 

  1. Planning/gemaakte afspraak uitvoering

Ik ben nog niet gebeld om een afspraak in te plannen?
Uw klus wordt binnen 48 uur ingepland, als u dan nog niets heeft gehoord kunt u contact opnemen met de helpdesk

Ik wil graag de order annuleren
Dit kunt u schriftelijke doen en telefonisch
–              Meer dan 48 uur voor aanvang van de klus is dit kosteloos te annuleren
–              Minder dan 48 uur voor aanvang, dan zijn er annuleringskosten aan verbonden

  1. Uitvoering

Moet ik thuisblijven voor de uitvoering van de montage?
Nee dit is niet noodzakelijk u kunt hierover afspraken met de monteur

Valt verwijderen oud materiaal ook onder standaard klus?
Montage is exclusief demonteren, u kunt dit aangeven bij de aanvraag van het product. Een uitzondering is de kraan, demonteren van een kraan is inbegrepen bij de montage.

Wie komt er langs om het product te monteren?
Uw Technische Dienst selecteert voor u de goede en betrouwbare aannemersbedrijven die bij u de klus zullen uitvoeren. Zo hoeft u zich geen zorgen te maken over wie er bij u komt.

  1. Te monteren Producten

Is het mogelijk om product …. door jullie te laten monteren
Zie de lijst met de te monteren producten

Wat is het verschil tussen de montageservice en de klusservice
Het antwoord is tweeledig

  1. De montage service is een service met een prijs op basis van vaste elementen (vaste prijzen), de klusservice is een service op basis van een offerte.
  2. De montage service monteert enkel nieuwe producten, bij de klusservice is het mogelijk om kapotte elementen te laten repareren op basis van offerte.

Wat zijn de kosten voor de montage van element ….
Dit is afhankelijk van het type klus welke klus zou u willen uitvoeren.

Wat zijn de installatie voorwaarden van het product?
Deze zijn terug in te vinden in de productvoorwaarden.

  1. Betaling

Wanneer moet ik betalen
U betaalt door middel van een factuur welke u per mail ontvangt binnen 14 dagen na de uitvoering van de klus.

Kan ik gespreid betalen?
Dit is helaas niet mogelijk.

Er is een element niet gemonteerd omdat dit achteraf niet nodig bleek te zijn kan ik dit vergoed krijgen?
Helaas niet, u heeft zelf een aantal m2 laminaat opgegeven en bent hiermee akkoord gegaan. Hiermee bent u dan ook wettelijk akkoord gegaan met de montageprijs.
Dit is terug te vinden in de algemene voorwaarden op de website van Praxis. Wanneer de klant niet akkoord gaat met het aantal m² moet dit aangegeven worden voor de oplevering.

  1. Klachten

Waar kan ik met mijn klacht over het product terecht
Uw klacht kenbaar maken kunt op twee manieren doen:
–              U kunt uw klacht telefonisch doorgeven via de klantenservice: 088-888 7202.
–              U kunt uw klacht doorgeven door contact op te nemen met de winkel waar u het product gekocht heeft.

Ik ben nog niet gebeld door de uitvoerder om een uitvoerdatum af te stemmen
U kunt contact opnemen met planningsafdeling via het telefoonnummer 088-888 7202.

Ik ben niet tevreden met de uitvoering
Klachten met betrekking tot de montage service kunt u zowel schriftelijk als telefonisch melden aan Uw Technische Dienst, via respectievelijk info@uwtechnischedienst.nl of via 088-888 7202.

Ik ga niet akkoord met de factuur
Klachten met betrekking tot de factuur kunt u zowel schriftelijk als telefonisch melden aan Uw Technische Dienst.
Dit kan via respectievelijk info@uwtechnischedienst.nl of via 088-888 7202.